Històries nocturnes, bogeria global, reflexions d'estar per casa, anècdotes amb suc, apunts d'actualitat i malaltia futbolera.


jueves, 13 de septiembre de 2007

Oh benvinguts, passeu, passeu

És possible que sigui per canviar alguna cosa o perque ja no sé com reagafar el blog de l'space, però em venia de gust començar un blog a blogspot. Escriuré una mica sobre el que diu a dalt, mantenint el registre de l'altre, potser faig algun remember recuperant articles vells i intentaré afegir fotos de tamany més gran del que et permetia l'space.

Comença un nou curs i per això era el moment més apropiat per fer un reset. Començo de monitor a l'associació, també treballaré als menjadors de l'escola, torno a la universitat després de l'estiu i, sobretot, de Roma, i cada dia tinc més ilusions per veure que m'espera enguany. Aprofitaré també per explicar coses de l'Erasmus que potser en el seu moment no vaig publicar, anècdotes del dia a dia i algun apunt d'actualitat.

Us espero,

Pau

1 comentario:

Anónimo dijo...

Gran iniciativa! Si tinc alguna Bruteria te la faig arrivar!
Le Brut