Històries nocturnes, bogeria global, reflexions d'estar per casa, anècdotes amb suc, apunts d'actualitat i malaltia futbolera.


miércoles, 16 de noviembre de 2011

Em bifurco

Feia temps que em rondava pel cap la possibilitat de crear un espai que passés revista i interrelacionés totes les coses que no acaben de funcionar bé al món. Des dels meus minúsculs coneixements i la meva enorme ignorància, però també des de l'ansietat de voler fer una feina periodística i divulgativa i des de la convicció que hi ha una pila de gent al meu entorn i al món en general que està interessada a saber més i a poder dir la seva, volia crear un espai d'aprofundiment on tocar els temes més potents de l'actualitat. I entenent l'actualitat no com immediatesa i fugacitat, no com un Twitter o un exercici de titulació, sinó com un continu.

Ens trobem els diaris farcits de notícies sense aparent relació i, el pitjor, opacs quan es tracta d'abordar les intríngulis d'històries de grans dimensions. 100problemas101soluciones.wordpress.com vol provar d'aturar aquesta inèrcia, però no amb una redacció enrrevessada, sinó més bé assequible, per a que tothom s'hi pugui sentir cridat a dir la seva. Perquè aquest serà el principal objectiu: esdevenir un modest fórum de debat sobre els temes capdals de la nostra vida en societat: nosaltres vers el món, i el món, especialment els putejats, vers nosaltres.

Us hi espero!

No hay comentarios: