Històries nocturnes, bogeria global, reflexions d'estar per casa, anècdotes amb suc, apunts d'actualitat i malaltia futbolera.


lunes, 17 de septiembre de 2007

Autobusos

Si et trobes a Diagonal alta i vols anar a parar a plaça Catalunya tens a la teva disposició la linea 3 del metro, els números 6, 7 i seixanta i algo de bus i el el Shoping bus, o T-1. Esperant a la parada del davant de la Illa ha estat aquest darrer el primer que ha aparegut. Alguna vegada m'hi havia fixat però mai m'hi havia pujat. Són aquells autobusos blaus amb làmpares dins el vehicle i seients color crema, d'imatge sofisticada.

Quan anava a introduir la meva T10 el conductor m'ha dit que allò no valia per aquests busos. M'ho ha dit de males maneres, com si ho hagués de saber ja, i obrint de nou la porta que ja havia tancat. Evidentment, no he pagat de més i he baixat. Estava perplex.

Transport públic exclusivista.

Més nets, més xic, amb les tendes fashion de la ciutat dins el seu recorregut. I més car. Shoping, diuen. Però tendes hi ha a tot arreu. Al carrer gran de Gràcia no hi ha bus shoping, però sí la tira de tendes. Insultant i grotesc. Desconeixia que això succeís a la meva ciutat i me n'avergonyeixo.

Una abraçada,

Pau

No hay comentarios: