Històries nocturnes, bogeria global, reflexions d'estar per casa, anècdotes amb suc, apunts d'actualitat i malaltia futbolera.


miércoles, 3 de septiembre de 2008

Injusticia

Premisa: estamos en un mundo superficial. Entre todos lo hemos creado así, no hay más vueltas que darle. Belleza y dinero están en una posición netamente superior a todo lo demás. La gente lo acepta y por ello quién no es afortunado envidia a quién sí lo es. Simple.

Así, dado ese orden natural de las cosas, cabe esperar que los especímenes bellos se apareen entre ellos o, en su defecto, acepten chepas y deformaciones varias a cambio de pasta gansa, vive Ronaldo. Por el contrario, los estratos inferiores de la especie, eso es, los pobres -y por lo tanto tontos-, los feos y los góticos, juegan en una división distinta y se relacionen unos con otros con el fin de no mancillar la nobleza de la humanidad.

Sin embargo, y demostrando que el ser humano se empeña en llevarle la contraria a la naturaleza, pueden darse casos que no encajan con esta ley universal. Hoy, por ejemplo, ha trascendido que el hijo que espera la ministra de Justicia francesa puede ser de Aznar.



Dati, que de aquí a unos meses será doble MQMF (Madre y Ministra), está cañón y no debe tener muchos menos millones en la cuenta que el bigotes.
Se trata, por lo tanto, de un caso de injusticia.

Pero hay más. Veamos, por ejemplo, el novio de Sharon Stone.



Sin ser un desastre natural, no está a la altura. La mujer merecería un George Clooney mínimo. O a mi, si quiere a alguien jovencito. Y él... No sé, quizá una Ana Rosa Quintana sin retocar.
Pero hay un caso peor:



Kate Moss con un despojo humano, harapiento, con ojeras, sombrero y lefa de cerdo en un vaso de plástico. Incomprensible si no se trata de los efectos de una hipnosis o algo parecido. Pero volvamos al sombrero. Por sí sólo le convierte en infraser, en snob, en rico que va de colgado. Si no provocara rabia sería patético.
Injusticia, claramente.

Por fortuna, no todo está perdido. Hay resquicios de esperanza, señales de que en el inconsciente de muchos existe ese orden divino, ese multiverso de divisiones que no pueden tocarse entre ellas. Indicios de respeto por esas fronteras que deben separar a la escoria de la mediocridad, a la mediocridad de la corrección y a la corrección de la excelencia.

Gracias, Ribery.

4 comentarios:

Carlos dijo...

Això explicaria perquè les pijais de la Pompeu estan tan rebuenas. Ara bé, si fos cert el que els lletjos s'aparellen amb lletjos (i per més INRI de classe baixa)... com és que les pelades també estan tan bones? Cert que vesteixen com el cul, però despullades són unes bombes... Cas apart seria el de les gitanes, que de jovenetes estan buenorres i desprès engreixen d'una forma descomunal a mesura que es multipliquen els xurumbeles que no deixen de corretejar el seu voltant mentre ella va cridant: "aaaaai neeeena que me lo quitan de la manoh!"

Anónimo dijo...

weno crec que aixo es regulero. Ni tots els guapos son famosos, ni tots els famosos son guapos. Aixo està clar.

Ara bé, en un plan més mortal que el de les superestrelles de hollywood y els rockstar del panorama musical crec que les coses no van tan pautades com escrius al blog.

Pero esclar, que he de dir jo que soc guapu i ric i estic amb una noia guapa i rica. Fuck all. Els feos aconsegueixen guapes, sí, pero a base de menjar-lis el cervell via messenger, de fer quelcom espectacularment bé (com tocar la guitarra o jugar a fungol) o perque la noia abans de ser guapa va ser fea (que ja passa) i el noi estava enamorat de la fea abans de fer la metamorfosis. Si no, no m'ho explico.


Germ Germ, guapos con guapas i feos i feas a la bazura.

Germ

Anónimo dijo...

Desmitifiquem, Carlos. No totes les riques són guapes. Sí és cert, no obstant, que es maquejen més i així aconsegueixen dissimular defectes que, en altres casos, condemnen a la víctima a l'escarni i la burla.

El que sí s'acompleix gairebé al 100% és l'estat perfecte dels cabells de les pijes, i això sí és un fenòmen curiós. Cal un estudi.

El que no admeto és que diguis que les pelaaaaaaaas són bombes. No, mai, no suporto 1) com van tenyides i/o pentinades, 2) els piercings que porten tipus piga sota el nas o 3) el tanga visible.

Les gitanes tenen una evolució com les nòrdiques, però aquestes últimes es converteixen en gegants, en ocasions peluts, i es tallen le smelenes rosses per quedar-se amb cabells tipus príncipe de Bekelar.

Germ, jo no he dit que guapos = famosos. Dic que la pasta pot suplir la bellesa.

No estic d'acord amb que jugar a futbol atraigui les dones. Els atrau la pasta i, com deia el savi Ferran, que les puguis dur en moto.

Reno dijo...

evidement pots llegir-lo, com a llibre sagrat inspirador

PEr cert aqui a FInlandia, el 90% dels homes menors de 30 anys son carn de bullying a qualsevol institut català. Contant que el 50% de les fineses estan bones (o molt bones) hi ha un 40% d'injusticia