Històries nocturnes, bogeria global, reflexions d'estar per casa, anècdotes amb suc, apunts d'actualitat i malaltia futbolera.


martes, 2 de septiembre de 2008

La ruta jove

Vam ser dotze, disset, vint i vint-i-quatre persones, fent la ruta gairebé a la carta, per frívol que pugui semblar dir això. Cadascú va incorporar-se quan va poder, al seu ritme, el que li marquessin el calendari, les ganes i, per què no dir-ho, les limitacions físiques.




Aquesta és la bellesa d'una ruta així, la diversitat. Hi ha qui es motiva, es disfressa de sherpa tibetà i comanda la fila. També hi ha qui vigila la reraguarda fent de xarxa als qui s'endarrereixen. Altres demanen descansar cada poca estona i fins i tot alguns gemeguen queixosos per la pendent que els toca enfilar.



Trobem rockets que encadenen roc rere roc quan el camí mira amunt i, al seu costat, excursionistes més modestos que amb prou feines fan tres passes seguides sense descans.

Hi ha temeraris i porucs. Precaris i ultraequipats. Silenciosos i bromistes. Experts i ignorants. Místics i terrenals.
I cascades brutals, rius frescos i nets, isards, muflons, marmotes i voltors, valls impresionants i paratges on perdre's tota una vida.

Tenim una meravella al costat de casa.

5 comentarios:

Carlos dijo...

Joder Pau que cabrón! AQUESTES són les excursions per les que m'has d'avisar, no les de les terres de l'Ebre (amb tot el respecte per les terres de l'Ebre). Jo vull muntanyots i com més grans (així com els pits) millor!

Anónimo dijo...

A les festes de Gràcia et vaig avisar i em vas dir que no, papanates.

Carlos dijo...

Jo no hi era a les festes de Gràcia tros de quòniam!

Reno dijo...

envejaaaaa. LA proxima GERACC a Finlandia.

Anónimo dijo...

Carlos, hi eres de cos present el dia que vas arribar de Londres i jo d'Escòcia, tòtil, però havia oblidat que el teu cervell havia mort aquella nit.

Albert, vas ser molt present. La teva precarietat és part de la Ruta Jove, pel que es veu.