Històries nocturnes, bogeria global, reflexions d'estar per casa, anècdotes amb suc, apunts d'actualitat i malaltia futbolera.


miércoles, 22 de octubre de 2008

Descens urbà en Bicing

Tinc una idea per un nou esport. El nom de la disciplina és el que titula el post.

Es tractaria de driblar la selva urbana amb un Bicing. El circuit proposat podria ser un descens des de dalt de la Via Layetana fins el mar a les 8-9 del matí o a les 6-7 de la tarda, passant per Passaig de Gràcia i Les Rambles. Del que es tractaria és d'anar per llocs sense carril bici que mesclin vies peatonals i automobilístiques i haver de regatejar motoristes esbojarrats, taxistes homicides, autocars que t'obliguen a pujara a l'acera, iaies temeràries, matraques que descarreguen els camions enmig de Les Rambles i cambrers que creuen el carrer sense mirar amb la safata plena de copes.
El factor sort tindria molta importància ja que, d'una banda, seria una cursa contrarrellotge amb el que comporta de canvis de fauna i llums de semàfor, i de l'altra, perquè cadascú treuria la bici d'una estació de Bicing que no estaria prèviament revisada, arriscant-se a haver de muntar un artefacte sense frens o amb les rodes punxades.


Aquest cap de setmana (no) hi ha la primera cursa i la tira d'empreses (no) estan oferint barbaritats per patrocinar-la. Crec honestament que (no) serà una disciplina olímpica d'aquí 4 anys.

Avanço un repàs estadístic d'averies Bicing. Afirmo sense dubtes que no em queda RES per veure més enllà d'un trencament del quadre per la meitat.

6 comentarios:

Germ dijo...

jo he vist: bicings del reves possades a l'anclatge (rodes cap amunt), pedals pel terra, manetes de goma que llisquen i cauen, rodes fora de llocs...el meu tiet m'ha parlat dels motoristes suicides, eren aquells que baixaven Balmes sense parar fins la diagonal, passant-se els semafors per l'ojete

Anónimo dijo...

Via Layetana a les 8 del matí és esport de risc, Pau.

Jo quan anava a Elisava en bici sempre feia un recorregut diferent.

Rècord: 11 minuts

Germ dijo...

recordo el dia que baixant a la teva uni vem reventar 6 retrovisor si no, no em vem petar cap.

Anónimo dijo...

Aclariment per a que no em tanquin el blog: va ser sense voler. Per negligència i temeracitat, però sense voler. No vull donar imatge de delinqüent.

Reno dijo...

guanyaria jo, amb una bici sense cadena... Trobo a faltar el transit de Barna, aqui es tan aborrit que apagen els semafors de nit

Carlos dijo...

Negligència, temeritat, delinqüència... Quina diferència hi ha?