Històries nocturnes, bogeria global, reflexions d'estar per casa, anècdotes amb suc, apunts d'actualitat i malaltia futbolera.


lunes, 20 de junio de 2011

Camí de l'Extreme Man

Aquesta setmana he començat oficialment el meu entrenament per la Extreme Man Menorca 2011, una triatló de llarga distància que es celebra el 25 de setembre a prop de Fornells, al nord de l'illa.

A falta d'una mica més de 3 mesos, i després de setmanes i setmanes de nedar amb força freqüència, iniciar-me en la bicicleta i entrenar més aviat poc la cursa, toca començar fort amb la primera fase preparativa: l'entrenament d'acumulació; això és, sumar quilòmetres en les tres disciplines.

Avui és el primer dia de descans total en una setmana o així on he encadenat sortides de dues hores en bici a bon ritme, una mitja marató de muntanya, tirades d més de dos km a la piscina i alguna sessió de força màxima amb peses. Noto el meu cos molt cansat, però això em fa estar viu i m'il·lusiona preparar-me per un esdeveniment així en una terra que cada cop sento més meva.

Són aquests els reptes que ens mouen, les motivacions que ens impulsen a donar el millor de nosaltres mateixos. A mi m'ha agafat ara per aquest desafiament i vull preparar-lo amb més entusiasme del que he dedicat mai per, no sé, un exàmen. Cadascú escull els seus objectius, suposo.

Seguiré relatant.

No hay comentarios: