Històries nocturnes, bogeria global, reflexions d'estar per casa, anècdotes amb suc, apunts d'actualitat i malaltia futbolera.


lunes, 16 de enero de 2012

Un gran invent

Google Insights és un gran invent.

Introducció saltable: Es tracta d'una eina Google que et permet comparar diversos termes en funció de si es busquen més o menys que d'altres i com varien les seves cerques al buscador al llarg del temps. A la feina me l'han presentat com el tòtem de qualsevol plana web que es vol comercialitzar, ja que, al final, dins aquest sector, tots els qui no tenim una megaimatge de marca (alguns diaris privilegiats, determinades planes porno i, evidentment, 100problemas101soluciones.wordpress.com) depenem de com apareguem a Google segons unes paraules clau. Succeeix, però, que cal saber on et posiciones, ja que no serveix de res ser el primer a Google per una paraula o expressió que ningú busca.

Contingut en sí: El veritablement xulo de l'Insights és el que té d'interessant per als curiosos. Ens serveix, per exemple, per descobrir que la penya busca més "porno" que "sexo" a Espanya. Però no només això. Proveu a comparar Messi amb Cristiano Ronaldo. "Ganar masa muscular" amb "Maratón" o "Perder peso". Disney amb Pokemon. Monster High amb Spiderman. Jordan amb qualsevol jugador de la NBA encara en actiu.

Serveix també per comparar destins turístics i periodicitat. és interessant veure el cicle de cerques de "Menorca" des de 2004 i comparar-lo, per exemple, amb Andorra, Amsterdam i Nueva York. I ens és útil per corroborar que la gent utilitza quasi indistintament London i Londres o New York y Nueva York o que Javier Marías és molt més cercat que Pérez-Reverte (escrit correctament)... però molt menys que Pérez Reverte (sense guió).

I tal.

No hay comentarios: