Històries nocturnes, bogeria global, reflexions d'estar per casa, anècdotes amb suc, apunts d'actualitat i malaltia futbolera.


martes, 18 de septiembre de 2007

Nit FAJMACOR

Anava avisat que seria una nit "Sodoma i Gomorra"... La sangria va còrrer per les meves venes mano a mano del Carles i el seu Lotus. Algunes dones van poder comprobar de primera mà la meva potencial estupidesa, La Cris reia...

No ens deixàven entrar als locals, le Marc em va fotre el colze a l'ull degut a la seva proverbial i eterna embriaguesa, gairebé penjo una sabatilla com anys enrere havia fet al Club de Polo i una OCNI (Objecte Cigaler No Identificat) va despertar-me mentre dormia la mona.

A sota, una foto amb les dones del comiat de soltera. Vam ballar amb elles, vam intercanviar barrets (jo porto la diadema fàlica de la nòvia), em vaig declarar a la nòvia (a la foto, la del casc de moto) i vam imitar el cubano de l'estriptis que havien gaudit feia poc.


En Carles em diu que els videos són extraordinaris, si puc els penjo.

No hay comentarios: