Històries nocturnes, bogeria global, reflexions d'estar per casa, anècdotes amb suc, apunts d'actualitat i malaltia futbolera.


viernes, 6 de noviembre de 2009

Repte ranar

Aquesta tarda marxo a Euskadi per córrer la Behovia - Sant Sebastià, una cursa popular prou coneguda dins el mundillo gràcies a l'increïble ambient que, diuen, hi ha, amb tot de gent animant per tot el recorregut.

El repte que em vaig marcar quan vaig decidir-me a fer-la va ser baixar de la hora i tres quarts, però amb l'entrenament d'aquestes darreres setmanes m'he sentit tan fort que en el fons penso que podria acostar-me a 1'35 si tot va bé.
Sigui com sigui, intentaré gaudir al màxim tant del viatge en el seu conjunt, com de la cursa en particular, que tinc entès passa per paratges brutals. Tan de bo no faci excessiu mal temps i el meu estòmac expulsi quan abans millor el tros de dinar que, vaticino, em fotre dissabte a la sidreria.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

que aprofiti i ánemies... vull dir ánims!!

Reno dijo...

Ja explicaràs! Ànims!